Vårtecken?!

Rätta mig om jag har fel men är inte deta Krokusar som kommer till våren?! Blev helt paff när jag såg dessa i min rabatt idag! Skumt klimat vi har!



Fy fan va d luktade illa imorse ute i Kågeröd när ja hämtade in tidningen! Kändes som om ngt dött!!! Höll på att kräka ett flertal ggr av den lukten! Vart kom den ifrån?! Nu luktar d knappt längre men fy fan va d stank innan!!! Tvi vale!!!!!!

Är ledig idag och torsdag, fredag samt söndag ;) Blev så då en kollega ska resa nästa vecka så då kommer ja jobba 8 dagar i rad och d blir många många timmar *ler* Så hon tog lite tider av mig denna veckan för att jämna ut det hela ;) Skönt att va så mkt ledig, va ett tag sen man va det men e skönt att jobba med ju ;)

Vill bara att min ekonomi ska vända helt så ja kan unna mig ngt ja behöver eller ngt annat. E så mkt ja skulle behöva men men =( Min mobil kluddar så skulle behövt en ny sån, lite nya kläder mm. Känns så trist att inte kunna unna sig ngt när alla andra kan =( Sen till råga på allt så e d höst och snart vinter vilket betyder depression för min del =( Life is a bitch.

Verkar gå bra för lilla Voxen hos mitt x ;) Har inte hört ngt negativt alls! Känns riktigt skönt ;) Saknar honom grymt mkt men e för hans bästa som d blev såhär.

Until next time, take care everyone          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0