Skön dag ;)

Har bara kopplat av idag i princip förutom att ja kollat min Kalops då och då så den sköter sig ;) Ska bli gott att äta den senare ikväll när Jonas kommit hem ;) Har kelat med katterna mellan varven med samt kört en maskin tvätt ;) Har varit lite tung i huvudet idag med men känns som om d börjar lätta nu ;) Började tokregna nu precis och ta i att blåsa lite, men dem har sagt att vi skulle få regn och stark blåst nu igen så e bara att tacka och ta emot *eller inte =(* Jaja, e ju den trista höstens väder =P

Min Zazzi gumman som e mamma till mina 2 pojkar ;) Hon blir 8 år i Januari!



Turbo från andra kullen med Zazzi ;) Han blir 4 år i Mars!



Calibra från första kullen med Zazzi ;) Han blir 5 år i Juni!



Calibra är en fotomodells katt ;) Han ser alltid så fin och ståtlig ut på dem flesta bilderna jag har av honom ;) Dem e så fina mina 3 hjärtan ;) Älskar dem grymt mkt! Vauxhall älskar ja med grymt mkt! Han mår jättebra hos mitt x och d gör mig jätteglad att min älskade Voxen har det bra ;) Vill bara att han har det bra ju! Känns tomt utan Voxen. Han har sina egenheter som man saknar riktigt mkt!

Känns skumt att va så mkt ledig denna veckan nu när jag e van vid att jobba mkt =P Men e samtidigt skönt för man behöver egen tid ibland och bara koppla av och göra precis va man känner för ;)

Den 24 eller 25 oktober e d preliminärt att ja ska ha Ljusparty hemma med Partylite som märket heter med ljus och ljushållare mm ;) Vill du komma så hör bara av dig ;) Har skickat mess till några men vet inte vilka som har intresse av det så hör gärna ev er ;)

Nej, får snart bli duschen här, känner mig inte så fräsch =P

Shibby            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0