Nalleinneskor ;)

Va på Deichmanns igår innan jobb och köpte mig ett par nya inneskor ;) Alla mina e sönder plus att ja även tagit sönder Jonas inneskor =( Hittade först ett par Katt inneskor men en som jobbar i butiken sa : Har du inte sett dem söta Nalle inneskorna? Jag blev såld direkt ;) Visst va dem riktigt söta!?



Är ledig idag men har att fixa med ändå ;) Ska tvätta golven tänkte jag och gå en runda samt boka massage för min rygg ;) Är riktigt fint höstväder idag ( trots att ja avskyr hösten )

Fick ett riktigt gulligt mess av min Jonas innan idag ;) Det lyder såhär :

Du finns alltid i mina tankar, dag som natt.Jag kommer alltid hjälpa dig i vått och torrt. Jag kommer dela sorg och glädje med dig genom vårt eviga liv. Du är min vän, min sambo, min flickvän, mitt allt.Älskar dig över allt annat Malin Johansson. Kyss Din Jonas 4-ever    ;)

Riktigt fint skrivit ;) Kunde inte skriva d bättre själv!

Han e underbar min Jonas *ler* Han har betalat mkt för mig då ja inte haft pengar. Utan honom hade jag varit helt utblottad! Älskar dig Jonas Svensson ;)

Pussilur               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0