Då va d snart helg igen!

Jahapp! Då har snart dessa vardagarna med gått i en full fart! Tiden går riktigt fort! Och på tal om tiden så har ja spanat in en grymt snygg klocka på jobb ;) E snart Jul så får önska mig pengar så ja kan köpa mig den kanske =P



Jobbar ja imorn med sen håller jag helg ;) Är Höganäs marknad på lördag så får se om ja ska dit en sväng eller inte. Jonas gillar inte marknader så ja kör dit själv isåfall. Sen söndag ska ja ha Ljusparty ju ;)

Har snart gått 3 veckor sen ja lämnade Vauxhall till mitt x och det går jättebra ;) Saknar honom men huvudsaken e att han mår bra!  *saknar dig Voxen*

Har inte mkt mer att skriva om idag så tills nästa gång


Kommentarer
Postat av: Sasse

Men men men men men... du glömde mitt besök =( du elak... men jag överlever ;-P

2009-10-23 @ 22:44:00
URL: http://onlysasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0