Då har ja bara 3 katter kvar =(

D e sant som rubriken lyder... Vauxhall den lilla orange färgade katten har mitt x fått ta hand om då mina andra två hanar ( som e mkt större än honom ) jämt e på honom och bråkar med honom =( Har haft honom i nästan 5 år så ja tycker d e märkligt att dem e såna nu men allt kan väl ändras. Han va lite utstött sista tiden så ja ville hitta ett annat hem till honom. Mitt x Daniel har tagit 2 katter från mig innan så han e van vid att få katter av mig nu =P Han e duktig och tar hand om dem d vet jag om så honom kan ja lita på. När vi gjorde slut så ville han ha Voxen men ja sa nej men nu har han honom ;)

Daniel har Misan som han fått av mig ( Hona ) sen hade han en kattunge från Misan men han dog då hans lever inte ville =( Sen har han Saga en katt som ja hittade som ingen kände till som han tog hand om. Sen har hans tjej Camilla en hund som är en hona även hon så han e omringad av tjejer nu om inget annat ;) Verkade fungera bra när ja lämnade honom, Misan e dock Bitch, har hon alltid varit men Saga pussade honom och hunden brydde sig knappt. Kändes skönt att lämna honom där när allt gick så bra! Får ge d ett par veckor sen får vi se om d fungerar eller inte. Vi håller alla tummarna vi kan!!! Har gråtit en del pga detta men ja vet att han får d bra iaf, d e huvudsaken att han mår bra.

Mina 2 sista bilder på min lilla Voxen =(





Min älskade lilla Voxen =( Vet att han kommer att få det bra men saknar honom så d gör ont.... =(

Har inte hänt så mkt mer då jag varit ganska nere pga Voxen. Har jobbat som vanligt men annars har ja bara varit nere och tänkt mkt på Lilla Voxen *saknar dig min lilla Voxen Poxen*

Tack Daniel och Camilla för att ni ställer upp och hjälper mig! Ni anar inte hur lycklig ja e över att ni ställer upp för mig!!!!!!

Sista gruppbilden häromdan med Calibra, Vauxhall och Zazzi......



Vädret gör en inte på bättre humör heller, tokregnar och blåser så in i helvete!!! Suck för höst och vinter alltså =(

Får ta en dag i taget och göra d bästa av d hela i sin vardag helt enkelt. SAKNAR DIG VOXEN POXEN!!!!!!

Var hos mina föräldrar igår och snackade skit och åt god middag och umgicks ;) E sällan där på det hållet men får åka dit oftare och hälsa på mina andra syskon med ;) E mest Kajsa som ja umgås med annars, alla andra bor ju i Munka. Får bli skärpning på det nu alltså ;)


Puss puss min Voxen                 c",)

Kommentarer
Postat av: maria

katten kommer få det mycket bättre nu, den mådde ju inte bra hos er så man får ju tyvärr lämna bort dom om det inte funkar.. men du ska se hon har det bra nu med dom andra brudarna =)

tur har du dom andra katterna kvar ju =)

2009-10-05 @ 10:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0