Träffade Katja idag ;)

Va ledig idag med från jobb och ja träffade Katja idag som planerat ;) Körde till henne vid 13 tiden och körde därifrån vid 17 tiden sen. Fick träffa hennes underbara söta och charmige son Lucas som e snart 1 och ett halvt år gammal den 9 december. Lite lustigt, Jag är född 1981 den 11 Juni och Katja den 10 Juni 1981 sen hennes son 9 Juni 2008 ;) Vilket sammanträffande!!! Lucas är en riktigt snäll och härlig liten pojke ;) Han va som fastklistrad på mig den mesta tiden ;) Tack för en trevlig dag idag Katja och lilla Lucas ;)



Både jag och Katja ÄLSKAR att sjunga med ;) Så vi ska sjunga Sing Star en dag vi 2 ;) Både hon och jag kan sjunga vilket är kul ;) Dock kan vi inte vissa höga toner då vi e otränade. Vi båda har gått i kör förr ;) Hade varit kul att gå och sjunga upp sig så man kan ta alla tonerna ;) Sen har hon 2 katter så ännu ett intresse har vi ihopa där ;) Kändes som om vi kände varandra pga allt detta samt att vi kommer så bra överens och allt ;)



Fina söta 5 månader gamla Messi ;)

Så jag har haft en riktigt trevlig och härlig dag trots min dumma mens som kom och värken med den =( Önskar att pojkarna kunde ha mens istället för oss kvinnor! Känner mig bättre i magen nu ikväll iaf ;)

Ska krypa ner i soffan nu en sväng innan sängen kallar på oss ;) Jobbar imorn mellan 10 och 14!

Sayonara             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0