Ny vecka med nya möjligheter!

Måndag igen =P Som sagt tiden går tokfort! Fick ha Vauxhall inlåst på toa inatt då ja skulle ha urinprov från honom och d gick bra ;) Han hade kissat så ja lämnade provet imorse. Får svar imorn på va som felar honom eller om d e psykiskt.

Vet att han hade mått riktigt bra av att komma till en som inte har några djur alls för han e en ensam katt som kräver mkt uppmärksamhet ;) Vill bara att han ska ha det bra min lilla Voxen Poxen. Är han inte sjuk så måste jag placera honom hos nån som kan ha bara honom. Vill inte men e för hans eget bästa ja gör det isåfall. Calibra och Turbo e nämligen för hårdhänta mot honom så han trivs inte här längre =( Håller alla tummar att svaret e bra!
Vädret ute e grått och trist men e inte så kallt, alltid ngt positivt ;) Hoppas snön håller sig väck här bara förutom på Julafton för då vill ja ha snö ;) Längtar efter våren och sommaren *ler*

Har lite smått huvudvärk nu idag, trist =( Tur ja inte börjar jobba förrän 16.30 till 20.15. E trist att jobba så få timmar men blir så ibland =P Klockan e bara 12 nu så ja kan vila ett bra tag än ;) Ska dock städa och duscha med men d hinner ja ;) Men har en st Zazzi på mig just nu som ALLTID hittar ett ställe att lägga sig på på mig ;)



Min lilla Zazzi gumman ;) Hon blir 8 år i Januari ;) Calibra blir 6 år och Turbo och Vauxhall blir 5 år nästa år ;) Tiden går fort! Jag hoppas at mina älskade hårtussar till katter lever i många många många år ;)

Jag sålde riktigt bra förra veckan på jobb ;) Gäller att ha flyt med när d kommer in kunder som ska förlova sig ;) Många ggr gäller d att va på rätt plats i rätt tid ;) Brukar ha otur med att inga kunder kommer in i butiken som vill kolla på ringar men denna veckan som gått gick d bra ;) Känner mig riktigt nöjd efter förra veckans insats ;)

Nej nu ska ja dammsuga sen vila lite innan ja ska duscha så får ja kanske bort huvudvärken!

Cats 4 life             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0