Mums med muffins ;)

Efter ja jobbat igår så städade ja när ja kom  hem sen gjorde Jonas middag faktiskt ;) Blev pulvermos med köttbullar. Sen bakade jag mina goda kladd muffins ;) *mums* Dem e så himla goda!!! Gjorde 32 st men ni e där bara 18 st kvar =P Hihi ;) E bara jag och Jonas som ätit av dem ;)



Dagarna går sjukt fort som vanligt, torsdag idag alleredan! Då ska man pynta i helgen inför första advent ;) Har typ bara 2 banan lådor med julpynt bara faktiskt ;) Skulle dock behövt nya julgardiner då dem ja har inte matchar med den röda färgen i vardagsrummet. Blir inte snyggt med dem 2 röda färgerna ihopa men får se om ja får upp dem eller inte. Sen e d dålig kvalite på dem då rycket försvann trots att ja tvättat som man skulle =( Snyft!

Skulle vilja ha en ny hörnsoffa i skinn som e stor med 2 st divan och med riktigt breda sittdynor så man kan ligga bredvid varandra i soffan ;) En ny sån som ja vill ha lgger på mellan 13 000 till 30 000. Hittar inga begagnade =(

Finns mkt man skulle vilja ha i denna världen! Man får försöka skaffa sig d man vill ha på ngt sätt bara ;)

Mina katter ÄLSKAR detta kattgodiset ;) Tyvärr hittar jag inte dem i djurbutiker som ja brukar handla i =( Finns på Zoo Arkaden i Ängelholm men e nästan aldrig där ju =( Så vet du var man kan hitta såna så hör gärna av dig ;)



Har provat många olika sorter men denna älskar dem. Vissa sorter rör dem knappt bara. Dem ÄLSKADE dock Katt kyssar när dem fanns men dem finns inte att få längre tydligen =(

Nej nu ska ja städa sen ducha sen iväg ;)

Vauxhall mår helt bra igen och kissar inte i sängen eller nån annanstans så han mår bra igen ;) SKÖNT!!!

Cats for life                    c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0