Lugn och skön helg ;)

Blev kladdkaka kl.14 i Frillestad hos Mickes och Mackans päron som Mackan hade bakat ;) Riktigt gott va det ;) Hade inte gjort några arrangemang på länge nu å ja passade på att göra 2 st igår ;) Ett som Mickes och Mackans päron fick och ett som Lollo och Micke fick ;)





Efter vi fikat där så körde jag och Jonas till Ikea och köpte 800 värmeljus ;) D e billig värme ju ;) 19 kr för 100 st! Plus att dem e en av dem bättre värmeljusen som finns faktiskt och vi har testat MÅNGA!

Sen körde vi till Micke och Lollo. Åt pizza/kebab sen spelade pojkarna äckligt fotbolls tv spel och jag och Lollo tittade på film och snackade skit ;) Lilla söta Tobbe va med oss då och då ;) Han låg och mös i min famn länge igår och ja matade honom och gosade ;) Finns INGEN sötare bebis än honom alltså! Så charmig och söt!!! Han blir 1 år nu den 22 November ;)

Så helgen har varit lugn och ingen stress ;) Idag har ja bara städat lite och slängt igång lite disk och dammat lite ;) Nu ska ja bara ligga och mysa i soffan och ta d lugnt, d förtjänar jag faktiskt ;)

Happy Halloween                          c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0