Gulliga romantiska lilla mig ;)

Jag har spunnit på en dikt till Jonas och ja blev klar med den idag ;) Jag gjorde ett fint kort till honom och köpte en fin nalle från "Bukowski" och fick ihop det riktigt snyggt ;)







Blev riktigt nöjd med min present till honom ;) Vi ger aldrig ngt till varandra bara sådär. När man ger varandra såna gulliga fina spontana saker så e man lyckligare i ett förhållande faktiskt! Är det lilla fina som man får då och då som betyder så extremt mkt!!! Jag älskar att ge presenter mm till människor jag älskar ;) Älskar att få fina saker av dem jag älskar med och inte minst från den jag älskar ;) Vi behöver alla få lite spontana gåvor då och då för att uppskatta livet eller sitt förhållande ;)

A little gift for a better life makes my day               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0