Verkar som om sommarvärmen kommit tbx ;)

Idag har vi varit ute i trädgården och röjt! Jag har lukat ogräs i rabatterna, i häcken, ut mot gatan och i singeln. Jonas har klippt gräset och sprutat ättika på ogräs. Han målade några brädor runt våra fönster med. Blev riktigt fint i trädgården nu! Efter allt regnande så fans där en hel del ogräs! Har varit varmt idag och sol så ja hoppas att sommarvärmen e tbx nu *ler* Behöver ha värme och sol nu! Har varit kallt nu i lätt 3 veckor jue =( Så vi håller vars en tumme att vädret e tbx nu ;)

Min fina vita Hibiscus i blomning ;)



Sen när ja väl kom in så fortsatte ja att storstäda inne =P Bakom hyllor och dammtorkade mm ;) Behövs ta ett ryck då och då på ställen som man sällan tar! Så vi har varit riktigt duktiga idag ;) Klockan e nu 20.00 snart och ja e nyduschad och Jonas likaså ;) Jag gjorde Köttfärs med Spaghettinu ikväll och ska göra Marängsviss till efterrätt om en liten stund ;) Jonas har sin lediga dag imorn så vi har ingen brådska i säng inte ;)

E bara tvungen att lägga in en bild på min Hybrid Hibiscus som jag har ;) 2 olika färger på blommorna och dem är från samma stam i grunden!!! Denna bild e inte ny dock, den blommar inte just nu men snart lär den nog göra det ;)



ÄLSKAR mina växter och blommor både ute och inne och ÄLSKAR att pyssla med dem ;)

Nej nu blir d Marängsviss dags *ler*

Svisch svosch         c",)

Kommentarer
Postat av: sasse

Hehe snäckan då, vet om att de ser LITE fel parkerade ut i bilen va?

2009-06-24 @ 14:45:44
URL: http://onlysasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0