Sommar sommar sommar ;)

Har haft ett underbart väder här nästan hela veckan ;) Nu dem 3 senaste dagarna har varit kanon fina!!! Har solat och badat en massa och ja har även jobbat 3 dagar denna veckan ;) Har inte pallat eller velat sitta inne vid tråkiga datorn så har inte bloggat på ett par dagar! Har haft att göra jue ;) Har haft kompisar som varit här nu i tre dagar och kommit och badat och umgåtts ;) E kul att nån badar med mig då Jonas e en badkruka =P Ska nog få ner honom i poolen med ;) 26 grader har poolen varit som varmast men nu ligger den på 24 ikväll, badade för en timme sen ;)

Gjorde vid mina naglar igår hos en kompis som håller på att utbilda sig ;) Dem blev grymt snygga!!!

  

När hon e färdig utbildad kommer hon att ta betalt, 350 kr kostar det då och det är billigt! Sist ja gjorde sånt här gick d på 500! Blev riktigt nöjd med dem ;) Har mkt lila kläder så passar mig bra ;) Sen har ja typ bara guld smycken så d matchar bra ;) Om nån vill göra mig glad med en present så är d 18 K guld som gäller att ge mig ;) Det är alltid välkommet *ler* Silver använder ja inte, bara några få saker som jag har. Passar bättre i guld och d e snyggare ;)

Från det ena till det andra, Mickael Jackson  dog inatt. han var faktiskt min första Idol! Lyssnade grymt mkt på hans musik förr ;) Han va grymt bra förr när han gjorde musik och allt annat! Men dem senare åren bkev han bara märklig och skum. Tyvärr är d många kändisar som går samma väg till mötes =( Han blev 50 år fyllda och började sin karriär redan som 5 åring i Jackson Five så han har varit med i ett par generationer!

Fredag kväll nu och vi bara kopplar av i soffan ;) Jonas tittar dock äcklig fotboll nu men den e snart slut ;)

Bye Bye            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0