Sola och bada ;)

Hela gårdagen gick åt till att fixa ute i trädgården och sola och bada ;) Syrran va här med Dino igår ;) Sen kom Jonas hem och hade sin mamma med sig ;) Vädret va riktigt gott igår! Vi slängde i Dino med och ja badade med honom *ler* Har en film på det, ska se om ja kan lägga ut den här på min blogg ;) Man får ju passa på att bada och sola när man inte jobbar jue! Ska jobba mkt nu dessa veckorna framöver. Jonas har semester denna veckan som kommer med men ja får ju tacka ja och jobba ;)

   


Idag blir d sola och bada idag med ;) Gotte!!! Jonas ska hjälpa sin pappa att måla hos honom. Syrenhortensian e Annicas. Va hos henne häromdan och nu står den i blom ;) Den SKA inte kunna stå upp av sig själv men det gör den!!! Sen kom en stormvind förbi igår och tog min stol med ut i skogen *haha* Och badbollen låg på vår trall när ja gick ut igårmorse =P Blåste en del igår men blev lugnt på kvällen. Blåser lite idag med =( Fläktar förvisso men blir ju inte lika varmt =( Slingade syrrans hår igår med med blond färg och d blev fint ;)

Nej nu ska jag ut och ha d nice ;)

Sola och bada i Pina Colada        c",)


Kommentarer
Postat av: JosieTytte

Fan vad jag längtar hem nu när jag läser om vädret o allt det där. Här i Växjö finns ju ingenting. Saknar att bada. Sola kan man inte heller göra om man inte uppskattar att liggamitt i en cementklump och blotta sig. Haha fan vad jag gnäller! Trodde Ahmed trivdes som brunett? Kram på dig

2009-06-28 @ 14:04:59
URL: http://tytte.bloggspace.se/1/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0