Sen kväll med.....

Igårkväll hamnade vi hos Micke och Louise och deras lilla Tobias ( deras 7 månader son ) Jag hade med mig en massa skott och växter till Lollo för hon behövde lite växter och ja älskar växter och att pyssla med dem så ja hjälper mer än gärna till ;) Hade med mig 10 olika växter och skott hemifrån ;) Planterade om en stor växt hon hade hemma med. E kull ett kunna hjälpa till med sånt ;)

Vi spelade Kubb sen några omgångar och Marcus och Erik va med då med så vi va ett töslag, jag, lollo och jonas ( lilla flickan jonas *hihi* ) sen va dem andra tre ett pojklag =P Skojade bara min Jonas, men töslaget vann flest gånger iaf ;) Vi hade vår Maskot Tobias jue =P Här är en fin bild på lilla Tobbe och mig ;)



Micke och Louise sprang runt i lägenheten och snärtade varandra med handdukar så ja fick passa Tobbe ;) Jonas va med på ett hörn han med och snärtade stackars Lollo =( Jonas lär få igen ;) *hihi*

Blev sen kväll med Louise och Micke ;) Körde hem vid halv ett snåret ;) Jag satt och förde över 65 låtar från min mobbe till Lollos mobbe *ler* Hade en riktigt trevlig och lugn kväll med dem;) Va alltför längesen vi umgicks med dem! Måste bli oftare för ja gillar Lollo grymt mkt för hon e så härlig och Micke med ;) Och lilla tobbe med såklart ;)

Tjipp tjipp             c",)

Kommentarer
Postat av: älsklingen

jag e lite tjej oxå...jungfru ju :-) jag vet jag gräver min egen grav men what ever! hehe.. men nu ska jag äta god mat från dig! puss

2009-06-21 @ 18:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0