Jobb jobb jobb *ler*

Skulle bara jobbat en dag denna veckan dvs i tisdags men fick jobba idag med och ska jobba imorn med ;) STORTRIVS som fisken i vattnet! ÄLSKAR att va säljare och ÄLSKAR smycken och ÄLSKAR att få kundkontakter och prata med allt och alla! Säljer bra när ja jobbar med och dem tycker ja e riktigt duktig ;) Plus att dem även tycker att ja lär mig grymt fort och gör mitt och tar egna initiativ och sköter mig själv typ samt e väldigt hjälpsam ;)

Är egentligen en guld människa men d finns så grymt mkt fint i silver alltså! Har en del fint i silver som ja köpt hos dem förra året faktiskt ;) Men om nån ska göra mig lycklig när ja fyller år eller på julafton mm så e d guld ja vill ha ;) Silver väljer ja själv och köper själv när ja hittat ngt som ja bara MÅSTE ha ;) Här kommer några GRYMT snygga smycken som ja skulle vilja ha ;) Har ngt av dem men vill ha hela setet jue =P Är det gröna ja vill ha ett helt set med ;) D rosa e bara tufft!

 Pink Dreams ;)  

Det är silver med Cubic Zirkon stenar ;) Visst va dem snygga?! Dem har så grymt mkt man kan beställa från katalogerna ;) Man kan ju inte ha ALLT hemma =P

Längtar tills imorn så ja kan få jobba och sälja som smör i solen *ler*

Tog foton på några av mina fina Hibiscusar som jämt blommar så fint ;)

  

Dem e så GRYMT snygga!!! Har Hibiscusar i 6 olika färger ;) Har Laxrosa, Vit ( med vinröd mitt ) och Orange med ;)

Nej nu ska ja banne mig knyta en råbandsknut på mig själv *hihi*

Nighty night        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0