Fick en romantisk och mysig födelsedag av Jonas igår ;)

Fyllde 28 igår och Jonas bjöd ut mig på restaurang sen på bio ;) Blev Haket igår med för maten va riktigt god där och prisvärd framför allt! Åt gott och njöt av maten sen bjöd han på bio och vi såg "The Hangover" ( Baksmällan ) och den va grymt rolig! Både jag och Jonas ÄLSKADE den filmen! Den är ett MÅSTE att se! Är nog en av dem bästa komedierna jag sett på väldigt länge *ler* Blev en lyckad kväll med mys och gott sen när vi kom hem blev d bara mys sen nanna kudden då Jonas skulle jobba idag. Hade en riktigt trevlig kväll med Jonas igår ;) Tack Älsklingen ;)

Idag är det smått stormigt och regnar =( Dem har lovat att nu på några få dagar skulle d regna lika mkt som i Augusti månad =( E riktigt trist.... Vi har fått regn nog nu tycker jag!!! Vill ju bada i Poolen! Sitter bara inne i soffan och myser med mina katter ;) Ska in till grannen sen då Elin tar studenten. Ska hämta maten som dem ska ha i Åstorp och fixa lite fint hos dem då hennes pappa jobbar och hennes mamma e hos henne i Kristianstad ;)

Gjorde lite snyggt hemma hos Tessan i hennes radhuslägenhet häromdan med ;)

Mitt arrangemang utanför Tessan ;)

Jag håller tummarna för att vädret e någorlunda bra senare idag då alla studenter ska gå ut!

Tjohej         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0