Skrotväder med massa regn, tur man jobbar mkt då =P

Vädret har inte varit mkt att hurra för dessa dagarna =( Som tur e har ja jobbat bara så ja kan va glad över det iaf! Va dock ledig igår men då va ja i Munka på "Depåstoppet" ( pappas firma, verkstad ) och pappa bytte mina bromsar fram. Regnet bara forsade ner! Körde till Kajsa och Johan sen och åt frukost och sen körde i till Helsingborgs festivalen och gick där en liten sväng ;) Hade Dino med oss jag och Kajsa ;) Fanns mest kläder, silversmycken och mat stånd där, fanns inte mkt mer än så. Där va mkt mindre stånd detta året!

När klockan sen närmade sig 16.00 så dumpade Kajsa mig på Jonas jobb. Ja hade med mig kläder till honom så han kunde duscha på jobb för vi skulle se Rix Fm festivalen nere på festivalen som började kl 19. Kom ner på festivalen vid 18 tiden och åt ngt sen gick vi till stora scenen. D kom nån regndroppe här och var bara så vi stod kvar. Men efter en halvtimme på Rix festivalen riktigt öste regnet ner så vi gick därifrån och köpte mynkar som vi sedan åt hemma med torra kläder på oss och hade lite mys ;)

D riktigt ÖSTE ner regn igår alltså! Idag e d uppehåll för tillfället men d skulle bli lite skurar tydligen. Stod i tidningen om att d skulle bli en blöt Festival. Lite trist om d regnar ikväll för Jonas vill jättegärna se "Joddla med Siv" så vi håller tummarna för att vädret ska va fint eller åtminstone uppehåll!!!

Pussilur                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0