Moln och regn så fort ja e ledig =(

Varför denna oturen med vädret så fort ja e ledig?! E ledig nu i 3 dagar över helgen men nej, då ska d va skrot väder och kallt =( Snyft =( Jag och syrran hämtade min Vectra från verkstan idag efter krocken med rådjuret. Och med min vanliga otur så hade dem i all hast glömt sätta på den nya grillen så dem körde in bilen igen men kom ut lika snabbt igen då d va fel grill dem beställt! Självklart drabbar sånt mig! Men d tar typ 5 min att byta så ja körde hem sen hör dem av sig när grillen kommit så får ja köra inom och få den bytt ;) E ingen stor grej men sällan ngt strular till sig! Va likadant förr förra året när ja körde på ett vildsvin. Då hade dem lackat dåligt nere vid tröskel lådan på höger sida så d fick göras om!

Ja jag blir förvisso aldrig förvånad för alltid e d ngt som strular så fort d gäller mig, eller Jonas. Han har mer maximal otur än va ja har så ja tycker riktigt synd om honom!  Regnar satan idag och e smått kallt, trist =( Men ja ska städa lite med snart så har man d gjort ;) Klippte mina toppar idag med, d va bara ytterst lite slitet men e skönt att få d gjort då ja va hos frisören i februari senast =P Gårdagens bild  här sen dagens bild under denna ;)





Jösses va ja blivit blond sen ja färgade det mörkt i februari! Ska inte färga mitt hår nu på ett bra tag så det kan växa ut och få sin naturliga färg och va fint sen kan man göra slingor eller va man nu vill ;) Jonas vill gärna att ja ska ha tokblont översta håret sen mörkt undertill eller rött. Rött ratar ja totalt då ja haft d en gång och d röda pigmentet försvinner aldrig när man färgar om! Så får bli mörkt isåfall. Men ja gör d bara om han betalar för det *blink blink* Så är det sötnöt Onas ;)

Nej nu ska ja städa och småfixa, pyssla hemma i mörkret och i regnet!

No hey soitella          c",)

Kommentarer
Postat av: jonas

jaha ska jag betala det?? om jag betalar får jag välja färg väl?? jaja jag kan betala det söt.. i do anything for you! kyss

2009-07-10 @ 18:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0