Luka dag ;)

Blev att ja lukade ogräs idag då vädret va skit =( Moln och små kallt, inget bad väder alls =( Snyft =( Men imorn SKA ja bada hos mina päron i deras pool dem införskaffat ;) Fick lukat d mesta idag i singeln där vi går och ut mot gatan vid häcken och i dem två rabatterna. Ska rensa i häcken sen nån dag framöver när ja e långledig igen. E ledig imorn sen jobbar ja mkt igen ;) Hittade värsta snigeln i vår trädgård idag! Tror det är en vinbärs snäcka som är en delikatess på restauranger. Dem stortrivs i "glömda trädgårdar" och utanför vår tomt ser d ut som kom och hjälp mig att dö tomt! Skogsdungen som GUD glömde på riktigt alltså!

  

Är andra gången i mitt liv som ja ser såna här stora sniglar! Första gången va i Maj när ja va i Köping hos min faster!!! Finns bilder på dem när ja bloggade om min utfärd där ;)

Har varit i Svalöv på Kocken och ätit kebab med Maria & Tobbe ikväll sen kom vi hem och ja har precis kommit ur duschen nu, skönt ;) Blir myskväll ikväll här *ler* Skulle varit in på Landskrona festivalen men i detta vädret så känns d inte kul alls att gå runt där när regnet hänger i luften =P

Ha en 3vlig helg allijoppan                  c",)

Kommentarer
Postat av: audi

snälla snälla snälla... audi rs4

2009-07-11 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0