Gotte väder på min ena lediga dag!

Har varit relativt varmt ute idag. I förmiddags va d mindre varmt men senare på eftermiddagen blev d mkt varmare ;) Va hos Anki idag på dagen och snackade lite ;) Sen blev d hem och vänta på Jonas för vi skulle gå en långrunda vilket vi gjorde i värmen ;) Va grymt varmt att gå så d blev poolen direkt när vi kom hem! Jonas badade inte för han e en badkruka =P D va 25 grader i poolen, alldeles lagom för d kyler ner perfekt då vid den tempen ;) Efter första doppet gjorde ja ris och currysås och Jonas grillade ;) Gott blev det! Sen blev d badet för min del igen *ler*

Planterade några fina träd igår som ja fått ta från grannen ;) Ser dock hängiga ut men dem har tagit sig bra idag ;) Står mkt mer rätt upp ;) Vattnar som bara den och ofta ;) Minns dock inte va träden heter men ska kolla upp det! Ser så exotiska ut!!!



Nyduschad och ska koppla av i soffan nu med min Nikken massage apparat ( Power Mag ) ;) D gör gott för min rygg!!!

Hej hej                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0