Vet killar vad en dammsugare är!?

Blev en herrans massa städande idag efter 2 dygns frånvaro hemifrån. Pust!!! Va ganska dammigt och stora hårtussar överallt! Städas det inte varje dag blir d äckligt! Är väldigt pedant av mig men är inte lika pedant sen jag skaffade mer än 1 katt. Får bli ett heltidsjobb isåfall att rengöra så mkt varje dag!

Gillar att ha ordning och reda och slippa städa undan efter allt och alla som vistats i huset när man varit borta. Är förvisso arbetslös men står inte städerska i pannan på en ju. Va bara en liten pik till min sambo då han e lite slarvig med disk bla och pizzakartonger. Men alla män är likadana! I princip alla jag känner har en sambo ( kille ) som är precis likadan! E d inte märkligt att det finns ett sånt genetiskt band i alla killars gener!? Det är iaf ett stort genetiskt fel på alla killarna =)

Nog om städning nu! Gjorde faktiskt ett blomsterarrangemang igår hos min Ukki och Mummo med sådant dem hade hemma ;) Det blev faktiskt bra! Själva zink krukan och värmeljushällarna är från ett arrangemang dem fick av mig Julen 2007 så det va bara att improvisera lite med va dem hade hemma *ler*

Mitt improviserade arrangemang av smått och gott som Ukki & Mummo hade hemma ;)

Som vanligt har jag en st Zazzi i mitt knä när ja sitter vid datorn ;) Hon är extrem! Så fort jag sitter vid datorn så vips är hon i mitt knä! Hon är riktigt mammig av sig. Ska jämt va med mig där jag är *gulligt*
Ska tok kela henne nu sen ska jag mysa med Jonas ;) Har ju saknat dem när ja varit hemifrån i 2 dygn ju =)

Hartalooja    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0