Syrran e på besök igen ;)

Vaknade av att en av mina katter va tok kelig och skrek och stångade mig totalt! Va tvungen att kela då klart men va ändå dags att gå upp ;) Syrran kom hit idag vid 13 tiden och vi handlade lite mat tills ikväll vilket blir taco *mums*  En rolig sak hände idag dock ;) Kajsa tittade på ett videoklipp i min telefon och hon blev så rädd att hon kastade iväg min telefon all världens väg!!! *asg*  Fy va rädd hon blev!!! Ska försöka lägga upp klippet här ;) Vi skrattade en hel evighet efter det! Fan att ja inte filmade det!!! Varför e man ofta efterklok?! Visste att hon skulle reagera starkt på ngt sätt men detta va extremt!!!
Denna bilden e så fin på mig och min lilla Voxen ;) Kelade enormt mkt med honom precis det lilla charmtrollet *ler*

Jag & Vauxhall

Lägger ut en länk på klippet här så kan du kolla in den ;)

http://www.youtube.com/watch?v=yBtnh3I5Sxo

Ska fixa goda tacos nu så
See ya!

Kommentarer
Postat av: sasse

Tjo i mörkret. Så lever Kajsa än =P

Antar att hon har att göra hon med

haha digga youtube klippet... Ska nog fan se till att Sara ska se de... tror nog att hon kommer att skrika sönder mina stackars öron :-s

2009-02-10 @ 05:51:27
URL: http://onlysasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0