Snorkallt ute ju!

Fy vad kallt det va ute idag då i blåsten!!! Jag fryser än fast jag sitter inne!Vi hamnade på Center Syd idag med Jonas och Nicole och lille Melvin får vi inte glömma bort ;) Blev ingen shopping för min del, arbetslös så pengar har man inte =( Jonas köpte på sig lite kläder ( vilket han verkligen behövde! ) 2 par jeans och 2 par långärmade tröjor. Dem jeansen han har e från 1800 frös ihjäl och tro mig dem har gjort sitt! Han blev så fin i sina nya kläder ;) Tyvärr hatar han att bli fotograferad så kan inte lägga upp blder på hur fin han blev =(  Jo blev ett litet köp idag för min del, en kräm till min panna då jag fått hela släkten på besök där! ( nedrans finnar ) E kul att dem kommer på besök men inte i huvudet.
Jaja, nog om dem nu. Skulle gjort god middag ikväll med fläskfile men min kära Jonas ville ha kebab ( framför min goda hemlagade mat ) Så d får bli file imorn istället om han nu inte vill ha kebab då med dvs =P Fick min äckliga mens idag med... varför ska vi tjejer bli straffade med mens?! Vad har vi gjort för att förtjäna det?! Nasty e det!
Tänkte göra lite reklam för mig själv här nu med ;) Jag gör blomster arrangemang på beställningar så lägger ut några bilder på några jag gjort ;) Vill ni beställa så bara hör av dig via min blogg eller till dem som känner mig, ring!


Min massör har denna som reklam för mig på hennes firma ( ANIMUS SPA )Gjorde denna fina julgrupp till mina föräldrar förra året ;) Denna har jag själv hemma på bordet ;)
Ska mysa ner mig i soffan med nån av mina 4 hårbollar nu tänkte jag och titta nån film ;)
Tjo hej    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0