Sambon fick sina rutor tonade idag!

Kl 10.00 va vi i HBG där Jonas skulle få sina rutor tonade på ett företag. Tog ca 4 h så vi fick låna en bil ( bil och bil, en Renault 5 med bulor ) för att kunna fördriva tiden. Hamnade på Swedool först för Jonas skulle kolla nya arbets skor. Blev Väla sen och där gick vi bara runt och tittade i några affärer. Har presentcheck på H&M men i vanlig ordning så hittar ja aldrig ngt där när jag väl har en check =P

Killen som fixade bilen ringde vid 13.30 och då var den klar ;) Skönt för Jonas avskyr att gå i affärer och speciellt på köpcentrum för att jag ska alltid titta på allt och tar tid på mig. Men sån e jag! E oftast på köpcentrum själv eller med nån som e likasinnad och gå där med ;) Blir ofta ovänner för att jag tar tid på mig och det pallar inte jag med. Handlar ju bara om vanliga affärer, e inget att gnälla över ju!

Hitta en soffa som jag vill ha som nästa soffa, eller ja typ samma modell vill jag ha som denna här nedanför ;) Vill ha en med grymt breda sittdynor och helst med 2 st Divan på vars en ände av soffan. Nästa soffa SKALL BLI en sån modell, THATS IT!!!

Skinn hörnsoffa med Divan ;)

Syrran kom till oss nu i eftermiddags igen ( ovanligt ) och ska nanna här inatt ;) Sjöng lite karaoke innan c",) D e nice! Älskar att sjunga! Gick i kör förr så då kunde jag ta alla tonerna rätt men nu kan ja inte ta dem högsta tonerna men annars kan ja sjunga bra faktiskt ;) Jonas ska se sina tråkiga program nu i 2 timmar så blir väl att sitta och ruttna framför datan nu med syrran och "BRÅKA" med Jonas *ler*

No hey soitella ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0