Röjar dagen

Blev lite röj idag här hemma. Började med att städa toan och allt där inne i princip sen flyttade ja ut mig till köket och röjde där. Man hittar mkt kul när man röjer ;) Gammal mat och saker man trodde va borta eller slut! Hittade dock inga pengar eller ngt annat kul =(

Jonas har slipat och målat uppe idag, va hans lediga dag så då passade han på ;) Han e duktig! Va på Bauhaus innan idag och köpte mer färg till hallen däruppe och köpte även lite mer vit färg som vi ska ha till trappan, listerna och taken.
Blir mer städning imorn tänkte jag men får se hur d blir, blir aldrig som man planerat ändå =P

Nu ska jag leta jobb och mysa med katterna lite och sist men inte minst busa med min Sanoj *ler*
Ciao ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så ni har gått på ovanvåningen nu?

2009-02-18 @ 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0