Party party!

Det blev en fin fest igår hos min största lillebror Roger och hans tjej Lina. Dem hade förlovat sig så d va därför dem hade festen igår! Så gulliga dem är tillsammans. Dem har varit tillsammans i 5 månader men allt klickade bra mellan dem ;) Lina har en son ( Liam ) på 3 år sen innan.
Festen va väldigt rolig och lugn. Vissa drack men långt ifrån alla. E skönt att komma  till fester hos vuxna där det inte är fylleslag och sånt. Jag festar inte längre själv. Tycker inte det är gott och kul längre. Det va 3 år sen  ja va lullig senast! Har lika roligt utan *ler* 

Min bror Roger och Lina som förlovade sig ;)

Visst e dem söta?!    c",)

Dem fick ett fint blomster arrangemang av mig som jag gjort till dem ;) Blev taxi till ett stort gäng i 2 omgångar som skulle ut i Ängelholm sen vid 24 tiden. Vilket jävla väder d va inatt!!! Snöade ngt enormt mkt! Men d bästa blev idag då allt töade bort ( YES ) Blev en snygg frilla för kvällen för min del med som jag och syrran gjorde ;) E så dåliga på att göra frisyrer. Ska försöka hitta tips om vad för slags frillor man kan göra!

Blomster arrangemanget som jag gjorde till dem ;)   Kvällens frisyr! Fick ingen bättre bild än såhär dock!

Idag har jag bara städat på såna ställen man sällan ( typ aldrig ) städar dvs lister, takhörn, taklampor mm. Jonas har städat på ovanvåningen efter att han målat tak, väggar och lister där och det blev riktigt fint! Kommer lägga upp bilder på det nån dag när ja tagit bra bilder ;) Är riktigt skönt att ha städat lite idag. Älskar att ha rent och fint! Jag dammsugar minst 1 gång om dagen för jag verkligen HATAR röra och oreda. Nu ska vi bara slappa och mysa framför tvn jag och Jonas efter duschen ;)

Tjingeling    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0