Kult musik dag ;)

Har lyssnat på en massa gamla kult euro dance låtar idag på youtube och på mina skivor ;) Grymma låtar som gjordes då 1992 tom 1997 ca *ler* Synd man inte har värsta högtalarna i datan ;) Grannen har våldgästat mig med i princip hela dagen med! ( Elin heter hon ) Blev massa fika med mina mumsiga muffins idag sen hon kom in här *hihi*
Har gjort ett nytt arrangemang idag med växter ;)

The new one!

The new one!The new one!The new one!

Blev riktigt nöjd med denna med ;)

Skulle vilja öppna eget med att göra blomsterarrangemang och ha växter ;)
Det är en av mina drömmar *ler*
Har stora funderingar på att kolla upp all info med att öppna eget och komma
igång med att försöka öppna något eget!!!

Glömde berätta om när jag besiktigade Jonas pappas bil så träffade jag en jätte trevlig tjej på besiktningen som besiktigade sin Audi samtidigt. Vi tog kontakt med varandra och pratade en massa om bilar då jag såg på hennes bil att hon va bilfantast  ;) E alltid kul att lära känna nytt folk ;) Bytte nummer med varandra och skickar mess med jämna mellanrum    c",)

Ska va social nu med min granne Elin och med min Jonas klart ;) Måste "bråka" med honom nu och busa honom ;)

Tjohej    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0