Hårfärgningsdagar!

Blev att vi köpte färg och färgade och slingade håret långt in på natten igår ;) Tar en jävla tid att dra ut slingorna ur den här jävla mössan!!! Efter många om och men blev vi klara med det iaf . Jag slingade hennes först sen slingade hon mitt nu i förmiddags ;) Blev inte riktigt nöjd men blev si sådär ändå! Ska till frissan nu halv fyra och klippa det lite så d blir snyggare ;)

Lite halv blonda mig efter hemmafärgning!

Syrran med sling hättan =P

Bild på syrran med slinghättan   c",)   ( hon ser måttligt road ut ju! )

Gjorde inte mkt igår annars på dagen. Syrran kom hit igår igen och sov här till idag. Ska bli skönt att få klippa håret lite och få volym på det mm *ler* Skulle verkligen behövt sola med för jag e såååå grymt blek!!! Får bli ett nästa projekt ,) Ska städa lite nu och fixa innan vi ska iväg å klippa oss ;)

Hade en st Zazzi igårkväll som inte lämnade min sida när vi höll på med middagen och med våra hår ;) Hon e så himla härlig! Hon följer mig överallt ;)

Zazzi min älskade följeslagare ;)

Ha en 3vlig helg allihopan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0