Då har ännu en arbetslös dag gått

Blev inte mkt gjort idag mer än att städa och göra fint hemma ( som vanligt ) Har nog det renaste hemmet nu i denna delen av Skåne *hihi* Blev god fläskfile i god sås med kokt potatis ;) *mums* blev riktigt gott! Min syrra kom innan ikväll så nu sitter vi och bråkar med katterna och fjantar ( som vanligt när vi är i farten ) Blir väl kolla nån film senare. Jonas ska tvunget titta på Bygglov på tv vilket e tok tråkigt så får vänta med att titta på film. Samtidigt som maten gjordes gjorde vi kladdiga muffins ;) Min högsta önskan just nu är att hitta ett jobb med bra betlning så man kan komma ifatt alla räkningar, skulder mm. Mår inget bra alls av att inte ha jobb och pengar. E så trist att allt handlar om pengar... E mkt tjaffs och bråk angående pengar jämt och ständigt... Försöker att vara positiv så mkt jag kan men e inte lätt alltid när allt går emot en. Är envis och ger aldrig upp men mkt skit som hänt nu tar ett litet tag att bearbeta och då går det inte att le hela tiden och låtsas att man mår bra. Jag gör så gott jag kan varje dag iaf ;) Hörs imorn igen!

Kommentarer
Postat av: skorpan

så sant som d e sant, tyvärr=(

2009-02-04 @ 09:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0