City gross dag!

Min syrra har alltså skrämt upp min stackars katt Turbo på ngt sätt =( Så fort hon är här på besök så kryper han fram över golvet och gömmer sig hela dagarna och visar inte sig! Jag har inte sett honom på hela dagen igår och på hela dagen idag! Inatt sov han hos mig vilket han brukar göra men ser inte honom på dagarna när hon e här =( Dum e hon som skrämt upp min stackars katt Turbo =( Syrran sov här natt och hon ska inte hem förrän sent ikväll då hennes kille kommer hem från jobb. Skrattar fortfarande åt klippet som ja lade ut här från youtube som syrran blev så rädd för *skrattar*
På tal om ngt helt annat så blev det City Gross idag för att handla hem mat ;) Blev tacos idag igen och till efterrätt blev det marängsviss *mumsi mums* E duktigt gnu kallt ute idag med!!! Suck... avskyr verkligen vintern!!! E född i fel land, d har ja alltid sagt. Älskar värmen och sommaren ;) E då jag mår som bäst och lever mitt liv fullt ut *ler* Har man bekymmer på sommaren så tar man det inte lika hårt som på vintern. Längtar ngt grymt till sommaren   c",)
Take Care       c",)

Min Turbos sovställning som han ofta har *ler* Kan inte förstå hur Kajsa kan bråka så med denna underbara katten *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0