Blev visst 2 nätter hemifrån =P

Blev strålning för Ukki igår i Lund. Det va en strålning som skulle hindra biverkningarna som kommer sen när han ska börja äta bromsmedicin om 2 veckor. Allt gick bra och allt som allt tog det bara 1 timme, Efteråt körde vi till Nova i Lund och åt bakad potatis för vi va grymt hungriga ;) Mummo åt pasta förvisso men vi andra åt bakad potatis ;) Körde kl 08.00 från ljungaskog så vi skulle vara där i tid. Tog bara 1 timme att köra ner dit så vi va nere i god tid och parkering hittade vi direkt ;)


Gänget på Nova i Lund och äter ;) Fotografen varte jag ;)

Va grymt skönt att basta i förrgår kväll ska du veta *ler* Blev inpackning i håret då med ;) Gotte!!!Det va alltför längesen jag bastade!!! Det va riktigt längesen jag va hos dem med, minst 3 månader iaf =( Har inte haft råd att köra dit ju =(

När vi sen kom tillbaka från Lund så tvättade och städade jag min Vectra hos Ukki och Mummo. Det behövdes! Har behövt göra det länge men har varit duktigt kallt ute och vår ute kran e avstängd pga vårt sommarkök. Ledningarna brister i minus grader så vi kan inte tvätta hemma vinter tid.

Tvättad å fin!
Tvättad å fin ;)  Tvättad å fin ;)  Tvättad å fin ;)  Tvättad å fin ;)  Tvättad å fin ;)

Blev så fin ;) Det förtjänar han att bli för min Vectra e underbar *ler*

Skulle kört hem sen på kvällen för att sova hemma men blev inte så =P Syrran va själv så jag körde till henne och sov där inatt så hon fick lite sällskap nu när hon med e deprimerad. Är ingen rolig tid alls för oss inte. Är inte roligt för mig och Jonas heller då det för det första e kallt och vi avskyr kyla samt att jag inte hittar jobb =( Men vi försöker blicka framåt men e inte lätt alltid =( Man får göra vad man kan iaf! Igårkväll tittade vi på "The Storyteller" ( ett måste för alla som älskar äventyrs filmer och sagor ) Den är kult!!! Gick på tv när vi va små och syrran hittade den för ett tag sen på nätet och köpte den ;) Jim Henson har gjort filmen ;)

Nä, nu ska jag städa vidare här hemma! Har varit borta i 2 dygn och d märks lite smått =P

Tjipp    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0