15 minus grader imorse!!!

Fy vad rått det va imorse alltså!!! Körde hemifrån vid halv åtta imorse och skulle till Jonas pappa och besiktiga hans bil och det va 12 minus grader då men när Jonas gick upp imorse så va det 15!!! Fy fan!!! Längtar ngt grymt till sommaren *längtar längtar längtar* Gick inte igenom besiktningen  dock =( Körde till Överskottsbolaget sen och köpte en fin smidesvärmeljus stake som hänger på väggen ;)

Min fina värmeljus stake som ja bytte ut dem genomskinliga kopparna mot lite färgade som piffar upp det ;)

Mys på kvällningen ;)

Bytte ut dem genomskinliga kopparna mot lite färgade som jag hade hemma i min stora pynt låda och då blev det genast lite piffigare! 99 kr på ÖB ;) Billigt bra och fint! Har letat länge efter en sån här med många koppar i och denna låg i bra prisklass för dem flesta e tokdyra =( Skulle nästan köpt 2 för det priset ju!

Blev fika hos Jonas lillasyster Maria efter jag varit på ÖB. Tittade på värsta serien Hem till gården och Våra bästa år *hihi* Blir lite som en drog att följa dem när man e arbetslös och bara går hemma =P Allt som man kan fördriva tiden med är bra ju *ler* Fick in en fin bild på Sonique ( Marias katt ) Hon e sååååå fin ;)

Älskar denna gråa färgen på henne ;) Fina Sonique!

Hon kunde inte ligga stilla ju men lyckades med denna bilden trots hennes stirriga och lekfulla blick ;)

Blev hem till soffan sen och titta på That 70s show *so freaking cool*
Blev lite städning med efteråt och middag. Till mig blev det Omelett och Jonas köpte Kebab pizza ( ovanligt, eller inte! ) Han älskar kebab min älskling ;)
Nej nu ska jag hålla kväll och helg!
Har gått ganska bra ändå idag trots att det är FREDAGEN DEN 13 e ;)

Puts och Krom     c",)

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha sonique ser rädd ut hehe ;)

2009-02-14 @ 10:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0