"Nya" gardiner i köket ;)

Anki har varit grymt duktig och sytt till gardinerna som ja fick av syrran som hon inte ville ha längre ;) Bra för mig för ja behövde andra gardiner =P Blev riktigt snyggt! Hon har även sytt gardiner till badrum, vardagsrum och ytterdörren men d kommer bilder på dem tidigast imorn då ja inte satt upp dem än =P Hon sydde tom en liten söt duk till köksbordet och klädde om dynorna med samma tyg som gardinerna ;) Syrran och Johan har Arne högt i tak vilket INTE vi har så blev helt omgjorda gardiner allihopan *ler* Här kommer resultatet av köket ;) TACK ÄN EN GÅNG ANKI FÖR DESSA VACKRA GARDINER!!!!!!

   

Blev ett helt annorlunda kök! Dynorna va gröna innan och d passar inte in i huset då d mesta vi har går i blått i kök väg ;)

Hade värsta huvudvärken igår och hela natten. Men d rådde jag bot på när ja inatt kom på att ja hade ju min SuperMini Nikken magnet!!! Så den satte jag på pannan med hudtejp sen försvann huvudvärken! Egentligen ska den sitta i nacken för bäst effekt när man har huvudvärk men fungerar minst lika bra där du har ont ;) Inte ens ett migränpiller hjälpte mig men magneten hjälpte ;) Den har hjälpt mig med mkt värk! E helt otroligt vad magneter kan hjälpa kroppen med! Har magnet terapi hemma ofta med min Power Mag från NIKKEN ;) Den hjälper min rygg OTROLIGT mkt! Ja kan en del experiment som ja brukar visa på folk för att visa hur magneter verkligen fungerar på människor ;) Dem som inte trott på d innan dem har sett det har trott på d sen!!! 1600 Gauss finns i denna lilla Super Mini magneten ;) Jag har täcke, kudde, skosulor och smycken med magneter i med från NIKKEN ;) Ska slänga upp bilder på dem med ;) För mer info om just Nikken gå in på :www.nikken.se. Skulle ni va sugna på att prova Nikkens produkter så kontakta mig ;)



     Aldrig använd utan köpte dubbelt då en kompis skulle ha ena men blev aldrig så.

Detta är mina Nikken saker ;) Är otroligt nöjd och kan inte leva utan dem!!! Kudden e gudomlig och min Power Mag!!! Är ett måste att prova på magnet massage och mina experiment ;) Hängsmycket på sista bilden e till salu, aldrig använd då en kompis skulle köpa den men d blev aldrig så. Hör av dig om du e intresserad ;)

Nikken for life           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0