Leklust = Lekande lätt ;)

Tjoho!!! Har fått jobb på Leklust i Helsingborg ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har även ÄNTLIGEN fått hem mina nya MBT skor ;)
 
 
 
 
 
 
 
Precis i samma veva som detta beskedet kom med att jag fått jobb så har jag och Per valt att separera. Lägenhet tittade jag på i Munka i söndags och idag tackade jag JA till den så inom kort flyttar jag och töserna dit ;) Mycket som ska fixas med Dagis samt mycket annat i pappersväg samt hitta möbler som jag behöver men våra sängar dem har jag kvar så där är det lugnt ;) Det blir bäst såhär då det inte fungerar med många ting så det ska bli skönt att få ha sitt eget inom kort och hitta balansen i livet för oss.
 
 
 
Toys, toys, toys                             c",)

Kommentarer
Postat av: Fredde

Hej.
Tråkigt att läsa, hoppas flytten går bra och ni kan ha bra kontakt för barnens skull.
Grattis till jobbet !!!

Svar: Vi ska nog kunna lösa det här så töserna får det dem förtjänar och behöver ;) Tack så mycket ;) Va kul att du följer min vardagliga blogg än ;) Hur är det med dig? ;)
MalinOpel

2014-09-06 @ 09:23:39
Postat av: Fredrik Magnusson

Hej.
Allt är bra här nere i södern ;-).
Gillar din blogg och följer den med jämna mellanrun. Hoppas allt går bra och att du får ordning på Opeln med, ganska stor skillnad när du hade den och nu. Men allt går att fixa till :-)

2014-09-07 @ 10:09:32
Postat av: FG

Jag finns alltid här för dig. Du kan ringa när du vill om det är något. Du ska göra det som känns bäst för dig o barnen. ska starta ny blogg så du får adresewn sen =) Pussilur

2014-09-10 @ 21:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0