Ruggigt väder =/

Trotsade vädret igår med våra barn och va ute en bra stund med dem efter Dagis ;) Nu får vi hoppas på att det snart kommer mer vår värme så man slipper hatta med kläder =O
 
 
 
 
Jag gav mig ner på barnens nivå igår och då får man leken tåla när alla skulle klättra upp på min rygg men Kevin kom först ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10 plus grader och mulet med duggande regn då och då har vi idag och det ser inte ut till att bli något kanon väder denna veckan heller =(
 
 
 
I helgen gjorde jag lite storstädning så nu är det rent och fint i nästan alla hörn ;) Ska vädret fortsätta va såhär dåligt så lär jag säkert städa och röja här och var i våra utrymmen när töserna är på Dagis för det behövs =O
 
 
 
Nu ska jag dansa soldansen                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0