Melindas sommaruppspel ;)

I onsdags kl 16.30 hade Melindas Förskola deras sommaruppspel på utescenen ;) Hon va så duktig och sjöng i mick med dem andra ;) Jag hamrar, jag spikar, jag bygger en bil sjöng dem ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina dansade och klappade och tyckte att det va riktigt kul ;) Hon tyckte inte att personalen skulle ha 3 pallar framför scenen så Celina tjuvade en sån pall och satte sig bekvämt på den bredvid mig och Mamma när vi satt nära scenen för att filma och ta foto ;) Mini Huligana <3
 
 
 
 
 
 
 
På dessa bilderna sjöng dem Duvungesången med vars en pompom som dem gjort själva ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mamma, Pappa och Kajsa va där med för att se Melinda uppträda och varmt var det denna kvällen med så det var skönt att vara ute ;) Efter föreställningen fick alla barnen vars en glass ;) Efter glassen blev det rakt hem och in i duschen minsann då dem såg ut som 2 glasspinnar själva *hihi*
 
 
 
Melinda kröp under vår säng sen på kvällen och helt plötsligt tyckte vi det blev tyst och hon hade minsann somnat under sängen <3
 
 
 
 
 
 
 
Sjung och var glad                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0