Pappas 57 års dag ;)

Igår köde jag och töserna till mina föräldrar då min pappa blev 57 igår för att fira honom med alla mina syskon med respektive ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hemmagjord pizza blev maten och Vanja och Tobbe stod för det kalaset att fixa och bjuda på det ;) Riktigt fin present och ide ;) Smart det ska jag ha i åtanke när det sker något ;) Tack för god mat och för den goda tårtan ;)
 
 
 
Idag har jag haft huvudvärk i princip hela dagen och den sitter kvar hur jag än har gjort för att få bort den så jag ska minsann inta sängen nu och hoppas på att huvudvärken är borta imorgon och att min dator trollar sig hel för den har fått ett enormt flipp här nu med en massa saker annars ska jag med nöje slänga den från balkongen och köpa en ny imorgon för ja pallar inte med denna datorn då den bara strulat nu sen i november månad när den tvärdog och den är bara 1 år gammal om 1 månad.....
 
 
 
Imorgon vill jag vakna på rätt sida                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0