Influensa nummer 2 =(

Suck.... Igårkväll kräkte Melinda 3 gånger och idag har Celina varit lös i magen samt har feber.... Det va knappt 3 veckor sen dem hade sist ju =( Dem går ju på 2 olika Dagis nu och där går sjukorna om varandra verkar det som så det ska bli skönt att få ha dem på samma Dagis till hösten där vi vill ha dem ;)
 
 
 
Jag är som vanligt bara illamående när dem har influensan och jag vet inte om det beror på att jag tog vaccin mot svininfluensan för ett antal år sen för jag borde bli sjuk när det är jag som går hemma och städar upp efter dem =O
 
 
 
Mina 2 sjuklingar <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu får det minsann vara bra med sjukor innan man blir knäpp                          c",)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0