Flunsan 3 gången i år... =/

Celina kräkte igårkväll utan ett ljud så när vi skulle sova kände vi doften av kräk =( Uff.... Per duschade Celina och fixade henne medans jag fixade i hennes säng och förberedde en maskin tvätt som jag körde igång imorse. I förmiddags va hon lös  i magen ordentligt en gång sen har det inte varit något mer från Celina och nu väntar jag bara på att den ska drabba Melinda =/
 
 
 
Och jag är riktigt förkyld och e helt ur gängorna och e så trött så trött på dessa ständiga sjukor här hemma =( 2 olika Dagis/Förskolor gör en hel del i dessa sjukor då sjukorna går om varandra så det ska bli skönt när Celina går på samma som Melinda till hösten ;) Slippa lämna och hämta på 2 olika Dagis med för det tar en massa onödig tid.
 
 
 
Melinda är riktigt enormt förkyld hon med och har varit hängig idag och sagt ett par gånger såhär idag : Mamma, jag vill gosa och kela med dig och Celina <3 Melinda är långt ifrån den som kelar så det är såååå mysigt när hon vill göra det så jag har haft en del mys med båda töserna idag till filmen "Bondgården" som vanligt =)
 
 
 
Här ligger 2 st trötta töser och myser på min Arne kudde ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Är ofta slutkörd i kropp och knopp för vi hinner knappt bli friska i prncip med diverse åkommor förrän nästa slår ner som en blixt från ovan =( Nu orkar jag verkligen inte med fler sjukor här =( På 2 månader har töserna haft influensan nu 3 ggr, svår ögoninflammation 1 gång samt att Melinda har haft UVI. Jag har varit illamående vid influensan och trött mm samt förkyld så jag har kommit lindrigt undan jämfört med töserna och Per har haft influensan alla gångerna med töserna.
 
 
 
Just shoot me                                      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0