Dop/Kalas ;)

Denna mamman här har varit riktigt enormt nerslagen av ännu en enorm förkylning detta året och legat mer eller mindre  död i soffan i 2 dagar men idag va det mycket bättre som tur va då vi va  bjudna på dop/kalas ;) Är helt sjukt hur en förkylning kan slå ut en person så pass! Va öm i hela kroppen, trött, mådde illa, snurrade i huvudet och va utan ork. Andra gången detta året så jo jag tackar jag! Vad har jag och min familj gjort för ont då vi bara varit sjuka detta året? =( Allt jag äter eller dricker smakar blä och ja mår illa men försöker få i mig lite på något sätt med denna sega förkylningen =/
 
 
 
Detta kanonvädret har vi haft nu i 2 dagar här med denna tempen och sol ;) Schysst sånt när man har värsta förkylningen ju =/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lille Benjamin döptes idag och dem slog ihop dopet med Kevins 6 års firande ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Goa Elin satt och höll töserna i schack medans dopet va igång med att ge dem godis mm ;) <3
 
 
 
 
 
 
 
Dem vackra tårtorna ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för en härlig dag/eftermiddag Mimmi & Kenth Johnsson med familj ;) Det va härligt att kunna ta sig ut när man kunde stå på benen ett tag idag ;) Nu ska bara denna fördömda förkylningen försvinna så ja kan äta och dricka igen för ingenting smakar och blir illamående pga att det känns som det smakar pi =/
 
 
 
Vackert värre nu kväll på himlen utanför oss ;)
 
 
 
 
 
 
 
Låt mig nu få bli frisk så ja kan må bra och njuta                     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0