Besök hos min Farmor där Faster Ingar är på besök ;)

Hepp hepp! Full rulle idag blev det och jag som inte hade någonting alls planerat =P Blev att handla på förmiddagen med min vän Mimi och hennes dotter Emilia och kvickt gick det med sällskap och med 1 st Mimi som körde rally med töserna i vagnen =) Hihi ;) Tusen tack för hjälpen mina gummor ;)
 
 
 
Sen blev det hem och äta middag och Emilia hakade på ;) Sen på med ytterkläderna igen för att köra till min Farmor då min Faster Ingar är nere några dagar för att säga hej och träffa henne och lille Pascal ;)
 
 
 
Här e vi på G mot min Farmor och töserna fick sova middag i bilen ;)
 
 
 
 
 
 
 
Och på denna fina bilden fångade jag min fina Farmor <3
 
 
 
 
 
 
 
Och här är även Faster Ingar med och hennes bebis Pascal ;)
 
 
 
 
 
 
 
Efter denna trevliga timmen begav vi oss mot Helsingborg igen för att åka hem till oss ;) 2 st väldigt trötta töser har vi haft i eftermiddag/kväll och nu sover dem gott ;)
 
 
 
Här har vi bild på 1 st Celina som kallade på mig och jag undrade vad som stod på och då sitter hon uppe på byrån i hallen och kommer inte ner den lilla mini Huliganan =P Melinda gjorde precis likadant när hon va liten =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Emilia är kvar här än men jag ska köra hem henne snart efter en trevlig dag ;) Har än så länge ingenting planerat imorgon så vi får se om det blir full rulle då med eller vad som sker *hihi*
 
 
 
Ha en trevlig lördag allijoppan                      c",)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0