Jespers student ;)

Den 5 Juni tog min yngsta bror studenten så det bar av till Munka efter Dagis ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hade riktigt trevligt på Jespers studentfest och Per skulle jobba hela helgen och varken jag eller töserna ville åka hem tidigt så vi slaggade hos tösernas kusiner och där sov vi i 3 nätter för vi hade så roligt där och kusinerna har så kul ihop ( blandat med slagsmål ibland =P ) så det blev en hel weekend där vilket jag bloggar om i nästa inlägg ;)
 
 
 
Jag blev chaufför till Jesper samt 2 syskon till samt några vänner då jag stannade i Munka och va nykter som vanligt så dem kunde komma in till Ängelholm ;)
 
 
 
Grattis Jesper till studenten                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0