Wiii! ;)

Fick en riktigt glädjande nyhet ikväll som jag inte berättar mer om just nu utan det tar jag när jag vet mer ;) Detta ska bli spännande minsann *ler* 
 
 
 
Blev massa mys och bus hemma idag samt att jag gjorde Korv stroganoff till middag som töserna åt mycket av ;) Blev bad sen för töserna och jag har minsann städat både stora och lilla toaletten idag samt torkat golven här hemma ;) Phu! 
 
 
 
Melinda ville ja skulle ta foto på henne med sina innetofflor på sig som töserna fick vars ett par av i Julklapp ;)
 
 
 
 
 
 
 
Och Celina satt nöjd bredvid mig och åt middag som Melinda hade gjort till oss ;) Japp det händer ibland att Celina får vara med och äta Melindas middagar faktiskt =P
 
 
 
 
 
 
 
On the Road again                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0