Snökaos =O

Blåser på bra då och då och det snöar minsann här ;) Både igår och idag har det blåst och snöat så vi har snö som ligger kvar! Det ni ;) Sånt sker inte ofta här nere i söder =P Töserna har varit på Dagis och blivit lite rastade där i snön och jag har försökt kurera mig med min förkylning mellan alla ärenden jag fixat medans dem varit på Dagis. 
 
 
 
Har bara varit inne och hemma efter Dagis då det varit sånt busväder ute att dem inte velat vara ute då det blåst friskt så vi har haft innemys ;) Imorgon är tanken att jag ska va ute med töserna med vars en pulka efter Dagis ;) Ska försöka hitta nån som är ledig och vill vara med mig och töserna imorgon för Per börjar jobba sina pass imorgon och jobbar länge och många dagar på rad så lite sällskap ska ja minsann hitta ;)
 
 
 
 
 
 
 
Här har töserna kvällslek innan ikväll ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Be gone cold, NOW!                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0