Se upp i backen! ;)

Full rulle hade jag igår minsann ;) När töserna va  på Dagis dammsugade jag noggrant i hela lägenheten, körde en maskon tvätt, gjorde middagen, tog ner lite större saker till källaren, möblerade om några möbler samt fixade lite smått och gott hemma ;) Jisses så mycket man hinner med utan töserna runt benen på kort tid =P Så skönt det va att ta allt detta igår och jag hade ändå en del tid kvar när detta va gjort att va själv ;)
 
 
 
Innan töserna slutade Dagis igår hämtade ja min vän Mimis dotter Emilia då hon ville med oss ut och åka pulka ;) lev att vara ute i ca 50 min vid Jordbodalen vid en backe där och det blev några åk för töserna sen gick vi lite vid lekplatsen därnere och vid ankorna ;) Va ju -5 så töserna började frysa då dem inte rör sig så mkt i snön så dem blev gnälliga så vi körde hemåt och Emilia hakade på oss hem och har sovit här inatt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Upp och hoppa nu med er alla                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0