Melinda febrig =(

i 4 dagar har Melinda haft feber och hostat och varit snuvig =( Idag gick vi till läkaren för att få hostmedicin så hon kan få sova ordentligt och hon somnade utan att hosta och sover gott ;) 
 
 
 
Celina har varit på Dagis dessa 2 dagarna och ska dit imorgon med men Melinda har fått vara hemma och hon får bli hemma imorgon med så får vi hoppas att hon inte har feber imorgon ;) 
 
 
 
Celina älskar dagis och trivs så bra där och det känns så bra att veta <3 
 
 
 
2 st trötta töser i sina smurfpyjamaser nu ikväll på vars en stol fångade jag på bild ;)
 
 
 
 
 
 
Jag tror ärligt talat att töserna tycker vår tv är för liten =O Hum, jag undrar varför jag tror det =P Hehe ;)
 
 
 
 
 
 
 
Doctor McStuffins är Melindas favoritprogram och Celina verkar med ha det som favorit ;) 
 
 
 
Nu ska jag leta efter jobb lite här och var på nätet innan jag hittar vägen till sängen är tanken om jag nu inte fastnar vid ngt på tv eller ser något på datorn =P
 
 
 
Fever be gone                              c",)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0