Massa hemma mys ;)

Blev mycket flängande till höger och vänster förra året med Jul och nyår så vi har bara varit hemma dessa dagarna nu i år och haft hemma mys förutom en handling igår. Har hunnit städa lite här och var med här hemma medans töserna sprungit runt benen på mig typ med ;) Har en del att röja bort och få i ordning här hemma men allt tar sin tid =P 
 
 
 
2 st trötta töser från innan idag ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ikväll studsade 1 st Melinda upp och va uppe en runda innan Per gick och la sig med henne och hon hann göra detta hysset med trosskydd som hon hade hittat som jag gömt bra på badrummet =O Huligana deluxe japp =P
 
 
 
 
 
 
 
Har sett Hannibal & Hannibal Rising nu dessa 2 kvällarna och innan dess såg jag Insidious 2 ;) Får se om man ser nån film imorgon kväll när töserna somnat eller vad man hittar på då ;) Vill inte va hemma imorgon så jag får se vad jag och töserna ska hitta på så vi kommer hemifrån lite nu igen ;)
 
 
 
Nu så ska jag krama kudden                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0