Jesper 20 år ;)

Igår fyllde min yngsta bror 20 år ;) Minns som igår när han va en liten syrk som mina töser är nu <3 Celina är en kopia av Jesper när han va liten med ;) Han fick ett presentkort på Väla av oss syskon samt Faster Ingar och vår Farmor och lite annat smått och gott ;) Är inte lätt att veta vad han vill ha så det fick bli så och det gillade han ;) 
 
 
 
Som vanligt så är jag dålig med att ta foto till och från men det var full rulle hos våra föräldrar igår med alla ungarna och Faster Ingar va nere frånKöping med Lars Håkan och deras lilla chihuaha Pascal så det blev rörelse för fullt och kul hade vi ;) Fick en bild och det va på min näst yngsta bror Linus med sin tjej Jonna med Celina ;)
 
 
 
 
 
 
 
Innan jag och töserna drog till att fira Jesper så va jag med töserna i Helsingör en runda med min vän Mimi ;) Töserna tyckte det va spännandeatt åka båt och titta ut över havet ;) Melinda har velat åka båt länge så det blev så igår ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna skylten va jag bara tvungen att ta foto på vid Köpcentret =P
 
 
 
 
 
 
Man får inte ha hund med in men katt borde väl gå bra då där bara står hund =) 
 
Gå genom centret berusad = Det ska va danskarna till det att slänga ut en sån här regel =P
 
 
 
Varma kramar på er i kylan vi har nu                  c",)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0