Iphonebilen ;)

Hepp hepp har fått jobb på Iphonebilen här i Helsingborg ;) Byter skärmar på trasiga Iphones ;) Sökte jobb till denna tjänst då David som startat detta sökte folk och jag fick chansen och tycker detta ska bli så spännande och kul att få göra något sådant här ;) Jobbar ihop med David och hans fru Sara och här har ni 3 bilder från oss ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så jag har haft fullt upp med jobbet nu i 3 dagar och Per har varit på inskolning med Celinapå hennes Dagis men nu ska Per jobba from imorgon igen så dessa sista 2 dagarna sköter jag inskolningen med Celina sen är jag på och jobbar igen ;) 
 
 
 
Livet är bara så härligt nu                          c",)

Kommentarer
Postat av: Daniel Andersson

Ser ut som du studerar intensivt hur man byter skärm :D

Svar: Japp det gjorde jag med första dagen ;)
MalinOpel

2014-01-18 @ 02:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0