Disco gånger 2 ;)

I fredags hade jag disco hemma med töserna och det va dans och snurra i tunnan som gällde ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det måste vara något med dessa Smurf pyjamaser som gör att dem sätter sig på bordet och busar och njuter där =P 
 
 
 
 
 
 
 
Sen på kvällen var det dags för Disco för min del med syrran ;) Blev hämtad 22.30 av henne och Zozo sen begav vi oss till Harrys och va där ett tag innan vi begav oss till Dickens ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hade än en gång en härlig kväll med syrran och va hemma igen 02.30 ;) 
 
 
 
Igår morse hörde jag en st Melinda gå upp sen blev det väldigt tyst så jag gick upp och då låg hon på golvet såhär =P Hehe ;) Trodde att hon bara låg där och tittade på ngt men hon SOV *haha* Tänk om man kunde sova så =P
 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi varit i Munka på kalas då Liam fyllde 8 år nu i torsdags så där va vi i 3 h idag ;) Av oss fick han Move till sitt Playstation 3 ;) Det blev han väldigt glad över ;) Blev massa kakor, tårta och annat gotte där idag samt trevligt sällskap av min familj och släkt ;) 
 
 
 
Blev bara 1 foto idag från kalaset och det blev på våra 4 Huliganer ;)
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon så sker det 2 nya viktiga ting för mig och Celina                               c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0